Monday, February 1, 2010

Link Menerjah Perjalanan

Perjalanan Hidup

Salam Aidilfitri 2013
Konvo Bersama
Degree
Kini Kembali
Harapan
Kosongan Kekosongan
Semester Lalu Yang Berbeza
Hepi Besday My Honeydew
Kembali Cuti
Pertama yang Berbeza
3/4 Hati Buatmu
Catan Cinta Buatmu
Cinta Pintar
Bersemangat
Mawar Berduri
Sekali Lagi
Umpama Mimpi
Ungkapan
Tangisan
Bukan Lakonan
Kehadiran yang  Tak Diduga
Satu Perubahan
Beraya dengan Rambut Terpacak
Salam Aidilfitri dari Perantauan (Ending)
Puasa oh Puasa (Opening)
Bosan Busan Bosen
Cuti-Cuti Pendek
Kemenanngan Painting Nandos
Cabaran Commpetition Painting Nandos
Perjuangan Perlu Diteruskan
Orang Itu Busy..
Agak Tensyen Sedikit~
Serabut der.. Jin Gugel buat aku makin pening
Segmen Jom Syok Sniri . Oleh: Ben Ashaari
Pertandingan Design Logo Kolej
Thanx too My 200th Follower
Gua makin busy der...
Bloglist istimewa utk blogger baru
Join 500 BLOG! :  Oleh Ben Ashaari
Kontes Aku dan Kaca Mata. Oleh: Syafiq Rosli
Lucky Blogger Contest. Oleh : Cik Haharizah
Join Kontes Blog Terkemas
Sistem Autopost Entri Terbaru (up trafik)
Cik Bella : My 100th Follower
Join Kontes Edit Gambo : Oleh Cik Dalia
Yang Pergi Takkan Kembali
Template Baru. 90% Siap...
Sayangnya aku pada kau
Blogger Baru. Giv Support to 'em
Raya, Gila, & Bosan
Bermulanya Sebuah Cuti
Sakit yg Lbh Sakit drp Sakit Jiwa
DRW 150 (Dalam Lagenda)
Chatting dgn Awek AI. Layannn!
Aku Salah Sorang Mangsa Banjir!!!
My 80th Follower -En. Magrib-
Eksperimen Kreatif Photographic 1
Apa dh Jadi dgn Aku?
My 70th Follower
Struggle for The Last Week
Jom Kenal I~aM~aKu
Bersawang-Sawang
Sapa yg lahir dlm thn 90an, pasti akn teringat~~
Photoshop BASIC Tutorial
Kami -Telah Pergi-
Misteri Teletubbies
Watermark. (Aku mula rasa penting)
Kini Kembali Berwajah Baru
Sekitar Diploma Show Student Part 6, UiTM Perak 
Team Building Geng Budak2 Art AD110 
Penghargaan Buat Usaha Kawan Aku... 
Meja Study Aku kat UiTM 
Kehidupan Awal Aku di UiTM
Mouse Baru yg Laju ! 
Buku-Buku 'Game' Aku
Mainan KENANGAN
Hahahhahaha! Adik aku besunat...
Gilanya Hari Last Skolah... Hahahha! 
...Sleeping is Beauty...
Pak Cik aku buka gerai bonsai
Manisnya Hari Kokurikulum SMK Jitra
Pelik dan memualkan! Eeeeyerk! 
Best, Bangga, Seronok, Syok, & Tak Sangka !
Perincian Aku
Bagaimana Aku blh terjebak dgn aktiviti melukis ?
Kenali Aku
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...