Saturday, January 29, 2011

Pertandingan Design Logo Kolej.

Bestnya dapat berbakti kpd kolej kediaman. Berbakti la sangat... Pemalas mcm aku ni bkn bnyk bakti pun. Sekali suruh, sekali buat. Hohoho... Kerja pun buat last minit. Mcm mana la aku nak ubah perangai ni...?

Pertandingan design logo tu sbnrnya start 4 januari, sampai 21 januari... Pergh! Lama bai... 17 hari !
Bila aku buat design tu? 21hb januari baru terhasil... Pergh! Satu hari ja!!!

Kenapa tak buat awal2? 

Sbb aku malas nk bukak laptop. Mudah ja alasannya...

Last2,,, baru kalut. Then, akibatnya bersengkang mata la.. HAhahah,,,semangat cuma datang pd waktu last minit. Adrenaline meresap dalam otak kanan aku time hari last dan bermula pukul 12 tgh malam
 (mcm biasa la).

Kat bawah ni merupakan 5 design drp aku... Harap2 sgt diterima salah satunya oleh pihak kolej. . .

Design 1.

Design 2.

Design 3.

Design 4.

Design 5.

Rasa2 korang, design yang mana satu sesuai, cantik, dan okey ?


2 comments:

  1. wahahah..kolej ang nama apa eyh?

    ReplyDelete
  2. @nub
    Aku study kat uiTM Perak,,, bilik aku dok kat Kolej Pasir Salak...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...