Sunday, April 15, 2012

Semester Lalu yang Berbeza


Aku hanyut dalam lamunan. Bukan lagi bermotifkan khayalan, itu realiti yang tak dapat disangkal. Aku tidak sendirian, no more forever alone rythm yang selalu diputarkan. Perjalanan satu semester yang lepas adalah berbeza. Teman sentiasa di sisi setiap hari. Riuh rendah hati kedengaran iramanya berkicauan bagi mereka yang dalam lamunan cinta. Pahit manis dilalui, diredah, dan dihambur keindahan bersama-sama dia tersayang. 

Kaki yang melangkah di sekitar kampus tidak lagi sepasang, kini dua pasang yang mengaturnya. Aku suka sangat-sangat sebenarnya bila berpasangan. Orang kata serabut tapi bahagia. Aku tak minat kata-kata mcam tu yang boleh buatkan hubungan jadi 'down'. Hanya si bodoh yang cuba-cuba dalam percintaan saja bakal mencetus konflik hubungan berterusan. Aku tak rasa serabut dengan pasangan aku, dia banyak buat aku hepi bila aku stres dengan projek semester. Itu pentingnya pasangan kita. Dalam berkasih-sayang, kami selalu saling membantu. 

Tak sempurna diri bagi yang lalai bercinta, kerja tak jalan hanya sibuk dengan dating. Not for me...she's also my personal assistant yang banyak mengingatkan aku yang selalu lupa. Thanx my honeydew... My work always done with u. U have good management for me yang selalu saja serabut. Hahah. . . Kali ni aku dah tak berapa nak serabut bila dia ada. 

≈SEMESTER LALU YANG SANGAT999 BERBEZA≈


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...