Friday, January 4, 2013

Kini Kembali



Setelah lama aku menyepi, kini aku mula berfikir yang daya kreativiti penulisan aku makin tumpul. Tak tahu la kenapa. Aku cuba fikir kaedah yang sesuai untuk mengasah daya penulisan aku. Jadi, aku berblogging semula. Penulisan aku buat masa ini mungkin agak senget, sebab dah lama tak berfikir secara textual kot, hahahah. . . 

Kembalinya aku disini  adalah bagi membuang sarang labah-labah dan menebas semak samun yang menyemak di blog aku ni. Dengan penampilan yang 'agak' serba baru pada rupa parasnya, aku sedaya upaya buat blog aku supaya jadi makin simple. Takmau dah aku nak serabut-serabut kat sini, aku dah up dah. Tak lagi jadi BBNU ataupun lebih dikenali Budak-budak Baru Nak Up. Hahah,,, bila dah sedikit matang, macam ni lah rupanya. Hidup pun makin simple.

Kemana aku menghilang???

Sebenarnya aku di sini saja. Tak kemana-mana pun.. Aku cuma malas nak redesign blog aku dan jugak malas nak menulis, hahah.. Aku baru ja menamatkan pengajian dalam Diploma pada bulan Oktober yang lalu. Sekarang ni aku dah bekerja, kejap saja aku bekerja. Sampai bulan Februari ni saja. Aku kerja sebagai Pereka Grafik di sebuah kedai kecil yang tak jauh dari rumah aku. 

Bagaimana pula dengan cinta ???

Aku makin bahagia dengan si dia. Hubungan kami juga direstui oleh ibu bapa. Walaupun sekarang ni kitorang tengah cuti tamat diploma selama 3 bulan, itu bukan penghalang untuk merenggangkan hubungan kitorang, tapi makin merapatkan ada la,, Hahah. . .Dia disana, aku disini. Hari-hari kitorang update pasal aktiviti yang dilakukan. Aku tak bosan pun, sebab aku bukan jenis yang keluar enjoy ngan member-member. So, dengan adanya si dia, dapatlah menghapuskan kebosanan tu. Dia pun bekerja sama macam aku jugak, tiap-tiap malam memang akan ada topik la untuk dibualkan pasal kat tempat kerja. Heheh,,, dia yang paling banyak bercerita, aku cakap sikit-sikit saja. Sebab tu aku sayang sangat-sangat kat dia. Langsung tak pernah rasa bosan.

Kembalinya aku sekarang ni dengan harapan supaya korang semua kembali support blog aku yang tak seberapa ni. Aku nak membangun semua dengan penulisan dan perkongsian benda-benda baru. Sekian, Love Uolls  <3

1 comment:

  1. amboi...mmg lama menyepi pun ahahhaa...anyway welcome back

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...