Thursday, June 28, 2012

Penting Bersama


Makin dewasa kerenah hidup pun makin bertambah. Aku tak menjangka yang semua ini akan dilalui dengan kadar sama rata yang dirancang namun tidak dijangka juga ia betul-betul menjengah realiti. Rasa berang tak menentu, gilakan keseronokan, mahu kasih sayang selalu, itu semua kawalan akal yang makin menggila. Jangan nak kata aku sukakan keramaian, hidup bersendirian tapi masih berkawan ala kadar. Kadang-kadang aku memaksa diri untuk bersosial. Tak ada punca aku rasa beramai-ramai selalu. 

Rasa sayang bukan kepalang. Masa bersama dirancang perlu berkualiti. Sepenuhnya didetikkan sepasang. Aku tak membawa sunyi itu selalu dalam genggaman seperti masa dulu. Apa-apa sahaja mesti melangkah bersama....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...