Saturday, October 22, 2011

Tangisan


Pertama kali aku berhadapan dengan situasi genting, bagaikan telur dihujung tanduk. Keadaan mendesak aku supaya bertindak bijak, tidak gelabah, dan sentiasa tenang. Panggilan telefon daripada  'dia' pada pukul 4 pagi aku fikir satu gurauan macam dalam rancangan Wakenabeb! , sangkaan aku meleset. Itu tangisan seorang gadis. Air matanya dibentuk oleh kesilapan aku . Aku terus kelu tanpa bicara.. Hanya kata 'MAAF' daripada alunan lidah yang mampu diluah. Dan sedikit pujuk rayu yang masih hijau. Mungkin satu hari tidak berhubung membuatkan dia sunyi. Tak dinafikan, aku jugak sama.. Kini baru aku sedar, inilah CINTA sebenar .


2 comments:

  1. cerita betul ka ni?ka hang yg mengarang?cambes.sweet :)

    ReplyDelete
  2. @hanabunga Ni kisah benar la .. Aku story secara indirect ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...