Thursday, June 24, 2010

Kini Kembali Berwajah Baru

Assalammualaikum dan salam sejahtera...
Begitu lama aku mendiamkan diri drp sebarang posting entri kat Blog I~aM~aKu ni.

Kenapakah?

Sbb benda kat sebelah kiri ni la.. Aku dok pikir bagaimana cara nak mencantikkan blog aku. Bagi nampak beseri-seri sikit. Sampai nk temuntah hijau asyik renung PC dr mula bgn tidur pagi smpai ke pagi subuh... Biasa la,, aku br belajar nk mencantikkan blog.. Hahah!


Kalau korang lihat, headernya pun aku dh tukar.
Semuanya la aku dh tukar. Sekali dgn button2 tu.
Bukan mudah woo nk buat semua ni. Berhari2 aku kena study bab hacking blog, kena renung kod html yg pelik2 tu. 

Nak tau kat mana aku belajar semua ni ?

Klik Sini.


Haha... Dah masuk situ nnt, pandai2 la korang renung2 study semua tu...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...