Sunday, October 18, 2009

Pelik dan memualkan! Eeeeyerk!

Aku pi Alor Setar Mall dgn famili aku time hr Sabtu, dr pukul 8.30malam - dekat pukul 11. Mmg pening kepala tgk ramai orang, mcm2 jenis ragam manusia kita dpt tgk. Skrng ni, aku tgk gaya pakaian orang kedah dh mcm orang K.Lumpur.

Aku terserempak dgn sepasang kekasih ni. Jalan pun berpeluk bahu. Si lelaki peluk bahu si pmpuan. Huh! Mmg romantik. TAPI! Ada sikit keganjilan! Kenapa pmpuan tu nmpak mcm ada kesan cukur janggut (bahagian dagu kalernya skit2 kekelabuan) . Arghhh! Astaghfirullahalazim... Rupanya begitu, aku tengok bahagian bahu dia mmg lebar. Ni bahu jantan nih! Tapi kan,,, dada dia . . . Ahhh, dia buat pembedahan ataupun mungkin dia masukkan something dan pakai baju dalam wanita . . .

Dia tak tinggi, pendek mcm pmpuan. Rambut panjang, tapi muka tak berapa lawa sbb berjambang. Urgh! PELIK dan memualkan, siap bermanja sgn si lelaki tu. Mcm mn la taste lelaki yg jd pasangan dia tu pelik sgt. Hadooiiihhh ...! Tak sangka di Alor Setar ada manusia yg mcm tu. Alor Setar dh jadi mcm K.Lumpur . Moden dari segi pembangunan, tp kuno dari segi tingkah laku .

Diharapkan kawan2 dan sahabat2 yg aku kenali takdak yg mcm tu. Mintak simpang la bnyk2 drpd Allah supaya kita dijauhkan drpd tingkah laku yg memualkan dan tak enak dipandang masyarakat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...