Tuesday, August 30, 2011

Beraya dgn rambut terpacak


Aku bangun dengan penuh segar. Mandi sunat hari aidilfitri, pastu menyarungkan baju melayu yang baru dibeli semalam kat Kedai Busana Noriah Member-member tanya sebelum ni, aku bagitau dah beli seminggu lebih dah. Memang tabiat aku buat kerja last minit, tapi menjadi.

Raya tahun ni aku tak pakai songkok, dengan alasan tahun ni rambut aku pendek tak cucuk mata tak tutup dahi. Senang nak semayang. Padahal, aku lupa bawak balik songkok, tetinggal kat kampus.

Sebelum pi semayang, aku 'up' skit rambut aku pakai moving rubber Gatsby yang 
baru beli dua hari lepas.

Kaler pink, 'hard' punya. 

Tahun ni beraya dengan rambut terpacak, baju melayu hitam, sekali dengan lesen kereta baru.
Ronda-ronda dgn Viva mama aku, kaler hitam jugak. HAhahaha! Sangat elegen!

Selamat Beraya Aidilfitri untuk semua!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...