Sunday, November 7, 2010

Sakit yg Lbh Sakit drp Sakit Jiwa


 Mmg sakit.. Sakit sangat2.. Ntah knp tiba2 sj takdak angin takdak ribut. tiba2 saja dia mai serang aku. Aku bkn ada buat salah apa pun. Ekor kambing pun aku tak penah usik, inikan pulak nk  buat gangguan seksual melampau kat dia. Apa kes ni? Sampaikan aku jadik keliru dan tak paham.

Tolong la..

Jangan sakitkan aku. Dah la dia buat mcm ni time tengah2 malam, takdak ubat pulak tu. Semuanya tenggelam banjir.

Hadoyaii,, malang. Malang sungguh nasib aku. Tidak terperi apa yg aku rasa  ni. Kalau nk diikutkan hati, aku rasa mcm nk menjerit sambil pusing2 dunia ni bnyk kali. Sakit bai,,, sapa kata tak sakit. Salleh yaakob pun tak buleh nk ubatkan kesakitan ni. Huuuu...     (T,T)

Apa nk dibuat,, skrng ni hari masih gelap. Mata pun susah nak lelap [mmg aku selalu tdo lmbat pun]. Tahan je la, esk aku pi klinik. Sakit gigi aku  ni bawak sampai habih sakit sebelah muka aku. Pergh! Kalau la ada awek blh tlg usapkan pipi aku skrng ni, dpt la kurang sikit rasa perit tu.  

Sayanggg... come here & make me comfort. I sakit sgt skrng ni...

Hullamaakkk... best kalau dpt mcm tu.

p/s : Sakit gila! Aku gigit karang lappy ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...