Sunday, December 20, 2009

Mouse Baru yg Laju !

Tanggal 18 Disember 2009. . .
Aku baru beli mouse PC yg baruuuuu! Hahhahaha! Best siot guna mouse baru ni... Tapi laju gila dia punya gerakan pointer.. Besa laaa,,, 3D Optical Mouse la katakan. . .
1000dpi ni ! Harganya rm38, tp aku dpt murah rm34 ja..



Ni la mantan mouse PC aku, rosak dah ni. Tu yg aku tukar baru.
Dia punya tempat nk scroll tu dh rosak. Bila aku scrool ke atas,
page akn turun ke bawah.

Bila scrool ke bawah, page akn naik ke atas. Haduiii,,, pening beb.



Payah jugak la nk guna mouse baru ni, pasal dia punya gerakan pointer tu precise sangat.
Aku dh setkan di control panel supaya pointer movement dia jd slow,
tp still laju jgk.

Huh! Nevermind la, laju mmg best. Hahah! Walaupun ada penat nk belajar sesuaikan tangan aku dgn mouse baru ni, aku tetap bangga sbb PC aku dh bnyk di'upgread'.

Sblm ni aku tukar monitor baru, jenis Acer. Skrin LCD lebar wooo... Pastu tukar RAM, drpd 354Mb tukar jd 1.2Gb. Pastu lg aku bubuh webcam, dan yg tebaru mesti la mouse ni.
Hahahaha! Rasanya lepas ni aku nk beli Drawing Tablet la pulak. Mudah skit nk melukis cara digital. Tak payah dh aku guna cara tradisi, cepat la jgk kalau terus lukis masuk dlm kmpter.

Hm hm hmm... Majulah seni untuk seni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...