Thursday, December 24, 2009

Logo TASKA my Mum

Dah lama aku tak update entri kat blog aku, cuma pikir pasal design blog sj. Hahahha! sblm ni blog aku kaler merah, tp skrng dh kaler putih, siap ada background Muslimah Gurl versi anime lg. Hmhm hmmm... susah woo nk tukar background ni
Pening pala time nk edit kod HTML tu. BESERABUT!

Hahahah! Nnt la, lain kali aku story pasal bckground tu. Kali ni aku ada buat design logo utk TASKA mama aku, Taska Nasya Manja namanya. Mama aku nama beliau Nasyaripah, singkatannya diambil dr situ la.

Ntah mcm mn aku blh tepikir nk create logo dlm bentuk ni, ada tangan dok ampu hati yg ada permata dlmnya. Hohoh! Ada mksud tu, mn blh aku saja2 create something yg takdak makna.

Makna di sebalik logo tu adalah :
Anak2 merupakan permata hati buat ibu bapa yg harus ditatang agar tidak jatuh terhempas dan berderai seperti kaca.

Haha! Ada bahagian yg paling susah kat logo tu utk aku buat, iaitu kat bahagian permata tu.
Huuu,,,mmg payah nk kalernya, nk bagi nmpak mcm permata real mmg sukar. Aku ambik masa paling lama nk kaler bahagian tu. Tp cuma nmpak perfect skit sj.
Huh! nmpaknya skill aku tak up scr mendadak sgt. Kena belatih lg.

Okey la, aku nk bgtau. aku akn jarang update blog ni lepas ni, sbb aku masuk ke UiTM Sri Iskandar start 27hb ni, 25hb aku dh bertolak. So, kena la tunggu aku dptkan laptop, baru blh update selalu. Hahahah!

(n_n)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...