Saturday, January 21, 2012

Kembali Cuti




Aku kembali bercuti. Statement yang turut menyalurkan maksud aku berpisah sementara dengannya. Cuti raya cina, aku tak berapa minat buah limau diorang yang masam. Lebih kurang 5 hari takdak kelas. Kalau tak balik rumah pun, aku cuma makan tidur ja kat kampus, buang masa. Dia balik rumah jugak. Aku taknak bosan, jadi aku turut chow dari daerah yang panas itu.

Beberapa hari cuti aku dapat rasakan umpama beberapa tahun. Dia takdak kat depan mata, susah skit nak sembang merapu dan gelak-gelak. Haha,,, my honeydew is very funny. Dia sangat hepi, hilang seketika memang buat aku sunyi... 

It's okey, dapat dengar suara kat henfon dan contact pakai Skype boleh hilangkan sikit sunyi tu. . .

Cuti kali ni memang bersama esaimen jugak. Untuk animation, aku plan nak hasilkan yang terbaik, credit to her. She is my inspiration... Semoga termakbul apa yang aku impikan.

I Love U, sayang. . .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...