Monday, April 11, 2011

Cabaran Competition Painting Nandos

Di BSLN, bersama member2 kampus yg turut join competition..

Jam menunjukkan pukul 5 pagi. Aku tak tidoq lagiiiii !!!! Final projek ntah apa2, huh! Aku punya progression artwerk slow gila. Time ni aku trai curik2 masa update blog aku. Tak mau besawang lg dah... Aku just nk bagitau yang aku bejaya tesenarai dalam Top10 untuk competition Painting Nandos yg aku join hr tu..  Alhamdulillah,,, usaha keras aku memang tak sia2. Target aku mmg nk menang pun. Bukan nk bangga, ni 1st competition yg aku join, sblm ni mmg aku tak penah join. Petandingan ni cuma setahun sekali, aku ada nampak poster petandingan dilekat kat fakulti aku time part 1 mula2 aku masuk UiTM tahun lepas. Teringin nk join, tp satu benda pun aku tak paham.  Kali ni, aku pun cuba nasib.

Hari Khamis ni 14hb April aku pegi terima hadiah kat KL, di One Utama, Tingkat 1, depan D @ Mobile, jam 10.30 pagi. Doakan supaya aku selamat tiba di sana dan berjaya.

(^,^)

70% siap.

90% siap.

Sedia dihantar, 5 April 2011, jam 9 pagi.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...