Monday, December 27, 2010

500 BLOG !

Klik banner ni kalau nk pi ke page kontes.
Pengumpulan 500 blog ni dibuat abang Ben start pukui 2 petang kemarin, utk kontes cari harta qarun. 
Aku nk join time tu jugak.. tp ntah pasai pa letih gila nak taip2 entri ni.. Huh! AKu selsema time tu, makan pulak ubat selsema yg  buat aku mengantuk. Pergh! Start ja tdoq, pagi ni br aku bangun. Hahaha!

So, bgn pagi ni, aku terus bukak blog dan...
Hahahhaah!!!

Kat sini aku story serba banyak pasal diriku~~
-  Aku merupakan pelajar jurusan Art & Design (department Graphic) di UiTM Perak, Kampus Sri Iskandar.

-  Pernah cuba nak jadik dokter medic, tp tak jadi sdd Add Math aku failed time SPM.

-  Cita2 skrng nk ambik PhD, sbg ganti dokter medic.

-  Hidup rasa tak bermakna kalau tak hasilkan artwerk.

-  Suka bereksperimen dgn cinta, tp tak penah serius.

-  Nasik tanpa ayam adlh sesuatu yg mengecewakan.

-  Tak ramai kawan, tp bnyk sahabat. Kawan bukanlah sahabat, dan teman berbeza dgn sahabat.

-  Aku hanya menonton filem melayu yg betol2 berkualiti ja.

-  Lebih minat dgn drama jepun, pengajaran drama diorang mmg 100% terpampang jelas takdak selindung2 (tersirat) mcm drama melayu. 

- Sampai hr ni masih menunggu katun Keluang Man dijadikan Drama/Filem Live Action.

-  Aku allergic pada habuk.

-  Malas basuh kasut. So, just sembur Febrezze Anti-bakteria ja.

-  Makna cinta bg aku adlh 'ikhlas dlm berkasih sayang'..

-  Aku minat mengkaji otak manusia. Mengkaji otak ni ibarat buat research pasal astronomi la jugak..

Pasai pa aku jadi blogger~~
Oh,, mudah aja dong. Mcm yg kita selalu dok dengaq, blog ni orang gemar jadikan sbg diari, tempat berkongsi cerita, pendapat, dan ilmu pengetahuan. Bagi aku, aktiviti blogging tak sama mcm kita layan fesbuk, myspes, frenster, dan laman2 sosial yg lain. Even kita tau yg blog jugak laman sosial, tp dia special skit. Blog perlukan kita betol2 kreatif bg mmbangunkannya. Sbb tu bg para designer amatur mcm aku ni ataupun yg dh pro, diorang luahkan bebagai kreativiti diorang pada blog. Blog sgt flexibel, sbb tu aku suka. Hoho!

1 comment:

  1. http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

    me one of thiss segmen .. hehe
    datang jenguk dan bace ..

    hit me back babe ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...