Tuesday, December 8, 2009

Hahahhahaha! Adik aku besunat...



...Credit to my adik...


Hari Rabu, 2/12/09 adik aku mula besunat. Hahhaha! Aku syok pd malamnya, sbb adik aku akn start besunat pd esok. Maklumlah, bila dh kena 'potong' tu, dia tak blh bnyk begerak la, takut nnt 'bentan' pulak orang tua2 kata.

Urgh! Agak meluat pd mlm tu, sbb dia buat mengada2 sgt.

"Nnt bila besunat, achik akn dpt bnyk duit. Bila dh bnyk duit,
nk beli PSP!"

Huh! PSP pala otak dia, apa dia ingat akn dpt beribu2 ka?

Mengada2 Sblm pi potong.


Esok paginya, 2/12/09. Dalam pukul 9 pagi baru betolak ke Poliklinik Keluarga untuk menjalani proses pemotongan 'yg tu' . Huh! Bukan main lama menunggu giliran adik aku.Dia dpt giliran yg ke-4.
Poliklinik ni cuma ambik lima orang ja dlm satu hari.




Semuanya siap dlm pukul 12.


Muka belagak sakit, sedangkan ubat kebas tak habis lg..


Budak kecik kat belakang tu sepupu aku.. Kembar dia lg sorang pi mn ntah.


Ubat kebas sudah hampir kehabisan. Adikku sudah hampir merana..


Pak Tam aku mententeramkan adik aku..

Pak Tam aku ni sejak dulu lg dia mmg ambik berat pasal aku. Dulu, time aku besunat, dia jgk la yg pi tunggu kat bilik 'pemotongan' tu. Time adik aku pun sama.
Tp bila mai kat adik aku, kurang skit la dia punya ambik berat tu.
Pasal dia pun dh kawin.
Baru 9 tahun pekahwinan dia.
u yg kembar kat belakang tu anak2 dia jugak.
Yg sulong pmpuan {satu2nya sepupu aku yg pmpuan
-sebelah ayah aku- yg lain2 semua lelaki} . Hahhah! sanak-saudara dan
famili aku mmg kaya dgn lelaki.Yg pmpuan sikit sangat.
Anak Pak Tam aku yg bongsu pun lelaki jugak.



...Wajah2 keperitan tatkala ubat kebas habis...




Mcm ni la keadaan beliau bila tiba time malam.

Biasa ar,, malam pertama lepas besunat. Skit manja tu ada la. Tp bila dh dua tiga hari,,, dia buat ja manja2, aku terus pelangkung ka pala tu.
Mengada-ngada sangat, bukan blh dilayan lebih2. Akan melayang la jawabnya.
Hahhahah!
(n_n)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...