Monday, November 29, 2010

Template Baru. 90% Siap ...

Baru baru, baru, dan baru lg... Selepas aku buat banner, aku mula design template sniri. Susah jugak, walaupun susah, ni la dipanggil xperien... Hahah! Aku bawakan warna tema kegemaran aku, merah hitam, putih. Selain ubah template, aku turut memperbaharui nuffnag aku. Kalau sebelum ni cuma keluar pekataan nuffnag ja, kali ni keluar terus iklan dia (walaupun iklan besa2).
Bahagian navigation tu masih dlm pembikinan.

Aku turut melebarkan lagi saiz main page aku. Sebelum ni kecik skit, skrng aku dh besarkan...


Dengan memasukkan widget popular view dan recent post tu, akan mudahkan lagi pengunjung utk redah blog aku selain drp menggunakan linkwithin yg sedia ada... Share button fesbuk turut aku masukkan.

Readmore baru, dan button baruuuu... hahah!

Tak ketinggalan, button utk previous dan next aku ubah jugak.. yang home pun sama. Gambar katun poring tu aku belum ada idea lg nk tukar kpd apa. Hahah! korang tunggu je la nnt.. 




2 comments:

  1. Nizar, hang design template hang gne software ape?? photoshop or ilustrator???

    ReplyDelete
  2. @cekodok question Aku design pakai fotoshop, layer aku tak pakai kaler putih, aku guna transparent layer, pastu save format PNG .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...