Tuesday, October 26, 2010

Terima Kasih Cik Nadia (My 70th Follower)


Lama bebenor aku tak mengupdate blog aku.
Bukan sebab malas, tapi aku busy dengan kerja2 drawing..
Ahahah! Mmg boleh aku nk update selalu, tapi kalau aku dh start on9 mmg bukan seminit dua la.. 
berjam2 jawapnya.
Hoh! Sbb tu la aku tak mau on9.
Paling tdk pun takat bukak fesbuk 4,5 minit utk amik tau pasal info tebaru artwork
member2 ataupun pasal hal dlm UiTM ni.

Baru2 ni aku dpt follower Ke-70 blog aku..
Hahaha! Thanx kpd Cik Nadia <<klik sini].
So, penghargaan di atas tu adalah special buat beliau.

Aku lukis pakai Paint je, sbb tadi aku baru format laptop. 
tak sempat nk install lg photoshop ngan illustrator.
Illustration yg aku draw ni sbnrnya dikelaskan sbg Naive Art iaitu
ciri2nya simple serta lbh fokus kpd permainan warna.

~Sekian~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...