Friday, February 4, 2011

Serabut der... Jin Gugel buat aku makin pening.

Cuti dah tak macam cuti, aku separuh gila dibelasah assignment. Ingatkan nak blh rehat berpanjangan. Mmg teruk jgk la. Bukan apa, aku tak kesah kalau assignment aku full dgn drawing. Ini yg tak tahan sgt sbb kena buat assignment bertulis, kitorang panggilnya Jurnal. 


Kitorang kena buat jurnal utk subjek Tipografi, Komunikasi Grafik (Graphic Com), ngan subjek Pengajian Islam (CTU) . Pergh! Mmg stress... Rasanya kalau bagi korang yg drp jurusan selain Art & Design, okey la kot dgn assignment2 berupa penulisan ni. Tp buat aku, URGHHHHHH! mmbosankan! Bebinau2 mata aku tgk text.. Dah la kena buat dlm BM, sumber2 semua dalam BI . Bila aku arahkan Jin Gugel translate ke BM, mmg pelat keling jadinya. Kena pulak aku adjust lepas tu. Maunya tak jadi serabut...



Hari Ahad ni aku dah balik, hari Isnin kena hantaq semua assignment, Graphic Com kena buat presentation pulak. Jurnalnya tak siap lg... Arghhh! 

Aku harap sangat ada pari2 tersesat masuk dlm rumah aku skrng ni... Blh mintak tolong skit2. Mintak tolong Jin Gugel, mmg tak guna. Betol kata orang dulu2, sebaik2 jin adalah seteruk2 manusia. Huh! Teruk sangat, walaupun Gugel ni sejenis jin elektronik...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...