Tuesday, June 29, 2010

KAMI -Telah Pergi-

Apsal tajuk sedih bangat sihh..? Hahah,, saja nk bg feeling sedih tu up sikit. 'Telah Pergi' tu mksudnya member2 aku dh kembali ke sana kolej, maktab, dan kampus memasing. Aku pulak? Hari jumaat ni baru balik kampus, kat UiTM Perak. Kelas start 5hb Julai ni.

Sepanjang cuti semester ni, best sgt. Mcm2 aktiviti aku buat. Tp kebnykkannya mengadap PC sj la, haha.. Layan blog, FB, pastu belajar teknik P.Shop baru.

Lain2 pulak? Ahah! Ada la jugak buat aktiviti luar ngan kengkawan. Aku ada join kursus buat laman web anjuran kelab rakan muda. Member aku la ajak, Palie dgn Lutfi . Dengar mcm best, terus aku masuk.

Lepas habis kursus buat laman web tu selama dua minggu, hr jumaat ngan sabtu. Terus disambung kursus asas buat blog pulak. Dia buat seminggu ja, jumaat dgn sabtu jugak. Aku expect bila masuk kursus buat blog ni, dia akn ajar mcm2 teknik blogging yg baru. Rupa2nya cuma asas sj.. Diajar cara buat GMail utk akaun blog kita, tukar template, bubuh widget. Huh! Drp aku nak belajar, kena pulak ajar diorang jugak.

Kisah selanjutnya, klik2 la kat bawah ni...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...