Tuesday, June 29, 2010

Mat Anip Transform jd HERO TAMIL !

~BUKAN MAT ANIP~

Semalam time boring2, aku dh menukarkan Mat Anip jadik Hero Tamil. Azmet punya idea la ni.
Time aku dok tengah surf blog, tetiba dia IM aku kat FB.
"Woi, hang pi tukaq muka Mat Anip bg jadi hero Tamil blh dak?"
"Bulehhh,,, no hal," jawab aku.

Berbekalkan skill yg ada, aku mula menyalahgunakannya.
Hahahah..! <gelak jahat)
Dalam masa 15 minit ja trus siap. Muka hero Tamil kat atas terus berganti dgn 
muka Mat Anip.

  I  I
  I  I
  I  I
  \           /
  \       /
  \  /

Agak matching la jugak dlm 80% gitu. Haha!

Ni semua bukan berniat jahat. Saja suka2 melawak.
Dia suka, kami suka, Azmet, Wan, Izzat, semua enjoy.
Haha..

~It's colourful of life~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...