Sunday, October 16, 2011

Satu Perubahan


Matang. Itu yang aku mahukan dalam penampilan blog ini. Bukanlah perubahan yang drastik sangat, disebabkan perancangan yang agak lama dah dilakukan tidaklah terlalu memberi kejutan pada aku. Rasa bodoh pada sifat keanak-anakan yang ada pada laman ini satu ketika dahulu memberi ilham tak langsung untuk aku lakukan perubahan. Masa yang diambil tidak lama, bukan setahun, dua, tiga, mahupun empat tahun untuk dilakukan. Beberapa hari dah cukup untuk masa diluangkan bersama .

Warna tema masih sama, merah. Kisah Kasih Halus  nama tersirat yang aku tempek pada blog ni. Nak kata blog cinta, diari, ataupun seni tidaklah sesuai sgt. Aku gaulkan semua sebagai ramuan untuk mengisi kekosongan dan memecah benteng yg sekian lama menjadi penghalang akal yg ada.

Berat badan dia pun dah dikurangkan, nak dapatkan tarikan dan 'up' charming kenalah pandai berdiet. Jangan hanya tau nak sumbat benda tak berkhasiat dalam perut, sampaikan habis orang tinggal.  Akhirnya, hidup keseorangan tanpa teman. Perubahan itu penting, kalau nak berjaya kenalah berhijrah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...