Sunday, January 16, 2011

Der, gua makin busy dgn creative artwerks...

Klik utk lihat besor2..
Makin tak sempat nak update blog... Ditambah pulak dgn line broadband aku kat kolej yang slow mcm siput sedut. Panas ati rasanya nk bukak website. Fesbuk pun aku cuma on9 pakai henpon, pastu update status guna sms. Insan mana yang tak geram bila kolej ada wifi, tp mcm cilake tak blh guna. Pergh! Kemudahan yg mmg meransang aku punya klimaks kegeraman... Ini pun aku curik2 masa bukak & update blog. Kalau tdk, tak pasal la aku nk update. Assignment pulak dh makin menimbun mcm orang buang sampah di tempat terlarang... Arakian sekian kalinya utk sem ni aku akan push right brain utk bekerja melebihi had sepatutnya. Biar otak  berasap, asalkan result aku gempak. Tak mcm sem lepas , kelas BEL aku dok ponteng smpaikan result down seciput, dah tu...frust smpai saat ni la.. (cerita frust tak habih lg der..) hahaha. . .  Okey la, aku nk smbung work,, babai. .  

Oh, lupa, gambo kat ats tu utk cover art journal aku. Nnt aku show kat korang kalau ada kesempatan. Tak sabar rasanya. HAhahaha. . . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...