Thursday, January 20, 2011

Klon Mengganas !!!


Waktu shooting utk cover projek cover magazine kitorang kelmarin kat tepi tasik uitm Perak, tetiba ja muncul sorang lg insan yg seiras member aku kat sebelah kanan dlm gambar tu. Pergh! Mmg pelik, muka dia, sweater dia, semua sama! Dia menyerang member aku bai!
Aku pun cepat2 la snap gambaq ni nak show kat korang. Pelik dak?
Klon dia tu, tapi ganaz! Dia cekik member aku, nasib baik tak mati katek.

Hahahahahah!

Imaginasi tdk membataskan realiti,,, realitinya dlm foto tu saja. aku pakai teknik combine gambar.
Sama mcm teknik 'fotografi jurus pembahagi bayang' yg aku post sblm ni. Kalau boleh aku nak buat ramai2 lg dlm tu, siap buat gaya fight mcm Naruto lg, hahah. . . Cuma masa yg membataskannya..
Lepas ni aku buat lg dasyat.
War! War! War!


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...