Friday, April 16, 2010

Struktur Projek Labu

Projek kerangka dawai labu-ku yang sebelum ni dah di-assest. Aku mendapat markah yang cemerlang jgk la untuk projek ni. Haaa,,, tak sia2 tangan aku sakit2, bengkak2, dan luka ditusuk dawai tu. Alhamdulillah, lukisannya jugak aku dapat laksanakan dengan jayanya. Tapi, aku terlupa nak ambik gambar untuk lukisan struktur tu. Aduhai,,,sayangnya. Artwork aku dah dimasukkan ke jabatan. So, aku tak boleh buat apa2 dah.




Projek struktur dawai ni antara projek yang agak pahit untuk ditelan oleh aku.
Kenapa?
Sbb lebih sebulan aku buat untuk dapatkan hasil yang terbaik. Time hari cuti Sabtu & Ahad, mmg aku tak rehat dah. Bangun dari tidur, terus menghadap dawai ni. Tanpa makan dan minum sampai ke petang.

Tapi aku tak kesah semua tu. Aku lakukan demi seni, estetik, dan juga artistik.



Pening menghadap ikatan dawai.

Untuk mock-up, aku buat kecik biasa2 jer. Biasa, tapi sedikit luar biasa sbb aku pakai dawai yang keras, tebal, dan kukuh. Itu kelainan yang aku buat.

Mock-up siap.


Untuk final pulak, lain jgk skit2. Sbb aku buat mmg besar,
hahahah.. . . Aku punya artwork yang paling besar pelik dlm kelas.
Entah kenapa boleh jadik mcm tu, rasanya aku silap perkiraan dari segi saiz.
Tapi takpa lah,,, besar tapi ter-okey.
Hahahah!

Sebelum dibuat finishing.

Dicat menggunakan spray kaler oren dan sedikit hitam (ditompokkan).

Begitulah sedikit sebanyak perihal projek dawai aku. Hahaha,, mmg pengalaman menghasilkannya tidak dapat aku lupakan. Kenangan pahit dan manis sudahpun terakam di dlm setiap garisan dawai tersebut.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...