Friday, November 19, 2010

Apabila Pompuan Menguap...


  


   
Masyaallah... Huduh! Bukan aku nk mengata la, kalau menguap dgn betoi tu, teserlah la keayuannya.
Ini tdk, dh la tak tutup mulut, rupa yg comel, ayu, cun, dan cantik tu terus tecemar dgn bukaan rahang dh mcm ulaq sawa rupanya.. 

Kalau laki yg menguap tu blh tahan lg, muka macho ka huduh ka, nk heran apa. Orang takdak nk pandang. Pmpuan, ditambah pulak dgn yg betudung tu, setiap gerak geri of course la orng selalu pandang. Paling tdk pun yg mcm Halimah Jongang orang pandang jeling2 ja, itu pun pandang jugak.

So, kalau mengantuk tedesak sangat nk menguap, tutup la mulut tu. Bukannya mulut tu nk melekat kat tangan kalau ditutup. Sekurang2nya naik la sikit saham orang nk meminang.. 

Ini semua aku dh lama perhati. Bukan saja pd khalayak ramai, member2 pmpuan aku pun sama ja. Yang muka lawa2 tu dh mcm nenek kebayan bila menguap. Buruk beb.. Hahah! Kalau mana2 pmpuan yg terasa tu, tp nk defend jugak diri,,, korang trai la menguap tak tutup mulut dpn cermin. Cicak dlm bilik pun blh jatuh pengsan. Betulll,, aku tak tipu.

Ini kat tepi ni salah sorang ahli dlm Puteri UMNO. Dah la tua, menguap tak tutup mulut tu buleh hilang kemanisan diri bai.. Buruk bebenor.. Bayangkan akak muka bulat yg comey kat sebelah kanan makcik tu kalau dia menguap tak tutup mulut, mcm mn korang bayangkan? Kalau yg terbayang rupa bidadari, aku sarankan korang pegi buat terapi psikologi la. 

Aku ni tak suka mengata, tapi kalau aku mengata kat bnda yg mmg orang lain pun tak suka, itu kira ok la kan... Hahahah! Bukan mengata sbnrnya, ~nasihat~ ..








Oooyyeaahh...

Lagi buruk kalau menguap smpai terdongak mcm ni.
Sumbat botol Spritzer yg bosar tu br padan muka...


Menguap yg seeloknya, tak perlu la bukak mulut luas2 mcm boya nk telan lembu. Sekadar buka sikit pun dh memadai. Bila terbukak luas2 jugak tak blh nk kontrol sgt dh, 
tutup la dgn keseluruhan telapak tangan...
Baru la manis cik adik kita, tidak la terdedah kekuningan gigi yg buruk tu.
Hahaha!

Aku kalau sapa2 menguap tak tutup mulut, aku akn buat comparison dgn Belia 4B kat bawah ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

WARGHHH!!!





4 comments:

  1. Tak boleh tahan gelak lihat orang utan menguap. Jangan menguap macam orang utan udahler :-)

    ReplyDelete
  2. @akubiomed orng menguap tak tutup mulut sama mcm orang utan... hoho!

    ReplyDelete
  3. hahahaha sumpah kelakar bace entry nie, ayat sempoi je, i loike n tu yg mmbuatkan I ketawa ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...