Friday, April 2, 2010

Wizard Hat frm Nieyzar . . .

Complete work.

Ni topi ahli sihir,,, Sbnrnya aku buat utk rumate aku, Wan namanya. Dia yg mintak aku buat, utk dinner student Building Surveying. Bila? Hari Rabu, malam. Yg bertarikh 2 April 2010.

Muka yg pening dgn bau chinese ink.

Aku buat pakai katrij paper, dgn newsprint paper. Guna pelekat PVA glue dan sikit masking tape. Dikaler dgn Chinese Ink, pastu dimatikan chinese ink tu guna spray lekar..

Kenapa aku sanggup buat? sbb aku minat dia punya tema : Magical.
Fullamak! Gila mmg aku minat.

Bila mai time tu, dia tak mau pakai pulak dah.. Alahai,,, tapi takpa, malam 3 April merupakan dinner kolej kami -Kolej Pasir Salak- Tema: Red, Black, White.
Hahah! Yg kaler 'Black' tu blh la aku pakai topi ni.. Mmg sempoi punya costume.


Aku ambik masa dua hari untuk siapkan sepenuhnya...










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...