Wednesday, November 11, 2009

Exam! Bosan! Inilah Hasilnya....

[3/11/09] Terhasil waktu exam Sejarah 1




[2/11/09] Dilukis time exam Pengajian Perniagaan 2


[1/11/09] Aku lukis waktu exam Makro Ekonomi.



[1/11/09] Dilukis time exam Makro Ekonomi



[27/10/09] Aku lukis time exam Pengajian Am 1



[26/10/09] Dilukis time exam BM 1


[26/10/09] Dilukis time exam BM 1



[26/10/09] Dilukis time exam BM 1



Sepanjang exam yg lalu, memang sgt menyakitkan jiwa aku. BOSANNN!
3 jam satu tempoh masa yg cukup lama. So, aku gunakan kesempatan tu utk melukis.
Tentang paper exam aku jawab atau tak ?
Hmmmm,,,, sudah tentu la aku jawab.
Aku jawab yg aku tau saja.
Hahhahahah! Gila!

Artwork2 kat atas tu semuanya menunjukkan perasaan aku yg memberontak. Memberontak sbb tension dgn 3 jam. Sakit habis badan aku. Sbb tekanan, lagi satu aku terpaksa cover supaya cikgu yg jaga exam tu tak nmpak aktiviti aku selain drpd menjawab soalan exam. Huh! Demi artwork, aku sanggup buat apa saja.

Sblm mula jawab exam, aku sediakan la kertas kecil utk aku melukis. Dengan cara melukis ni, aku dpt hilangkan tekanan yg melanda bagai tsunami menyerang Acheh 26 Disember 2004 yg lalu. Mmg berkesan, bagaikan satu terapi buat aku . Fokus aku time melukis increase tahap gila gaban kalau nk banding dgn jawab exam yg bnyk guna logik. Hohohohoh! Horlicks!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...