Saturday, October 10, 2009

Couple in The Garden

Artwork ni dihasilkan oleh aku pada tahun lepas. Bertujuan utk aku send ke Majalah G3.
Aku tak sangka betul yang artwork aku ni betul2 keluar dlm majalah tu untuk keluaran ke-46. Siap berada di tempat pertama lagi.

Memang aku tak nafikan, untuk hasilkan ilustrasi ni memerlukan ketelitian yang highest, terutamanya bahagian background. Aku menggunakan pen teknikal bermata 0.3 .
Dilukis atas kertas A4.


Jangka masa untuk menyiapkan adalah dalam 2 hari. Wahhhh!
Mmg best bila artwork aku ni keluar dlm majalah G3.
Besoknya tu, aku terus heboh kat kengkawan di skolah.
Maklumlah, first time hantar.

Sblm ni mmg aku tak pernah send kat mana2 majalah pun kecuali majalah sekolah ...
Hahaha! bangga beb . . . Selepas artwork ni. Aku masih belum berkesempatan untuk send artwork lain pulak, tak dak mood nak send ..
. . .Hm hm hmmm. . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...