Friday, May 4, 2012

Potret Buat Kekasih

Klik Gambar Untuk Lihat Besar


Rasa cinta yang mendalam memaksa diri aku untuk mengapresiasikan dalam potret ini. Setiap garapan line yang aku persembahkan memberi makna cinta yang mendalam buat sang kekasih. Aku tidak mengatakan ini adalah yang terbaik pernah aku hasilkan, banyak lagi yang terbaik boleh aku buat untuknya. Tapi, setiap apa yang aku lakukan adalah sepenuh hati dan perasaan aku letakkan. Bukan mudah untuk kita nyatakan rasa cinta, tapi perasaan yang tidak terkawal boleh diibaratkan sebagai badai yang membelah pantai, tidak boleh dihalang melainkan membiarkan ia berlalu pergi secara semula jadi kepada sang empunya diri. Begitulah jugak rasa sayang aku padanya. 

I LOVE U, SAYANG...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...