Sunday, August 1, 2010

Komik Baru - Friendship or Lover


Hahahah! Komik aku yang pertama dalam BI.
Kalau takdak sebab, aku takkan buat dalam BI ni.
Lecturer yang mintak assignment mcm ni, beliau suruh buat sama ada short film dgn durasi 15 minit ataupun komik 5 pages (kerja kumpulan). 

Grup aku Anonymous, jumlah 6 orang.
Aku mintak la setiap sorang buat satu page. Lain2 tajuk (bebas la mksdnya).
Cadangan awal nk buat short film, idea Aiman. Dia nk buat filem pasal kaki. Karekter2nya semua kaki. Kaki la yg cakap, kaki jugak la yg berlakon, becinta, all about kaki. Hahah! Best!
Tapi susah nk dpt komitmen, lg satu takdak kamera, nk buat video pakai henpon takut tak clear pulak.
So, beralih pada komik. Sambil2 naik bas balik kampung pun still blh buat draft thumbnail.
Komik aku simple ja, story pasal cinta & pesahabatan antara sesama  manusia dan artwork.
Kecintaan seorang lelaki yg lbh kepada artworknya bebanding kepada awexnya sniri.
Inilah sebahagian drpd hidup budak Art. Hm hm hmm,,, tapi tidak la pada aku.
Hidup aku still balance. 
Haha! Enjoy it!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...