Saturday, May 22, 2010

Kursus Bina Laman Web, anjuran Kelab Rakan Muda


Kelmarin, aku start masuk satu program anjuran Kelab Rakan Muda. Satu program untuk mengajar para belia membina laman web. Design ilustrasi din atas merupakan banner yg aku create. 1st day, diorang ajar buat banner.

Banner yg aku buat ni hasil gabungan beberapa picture. Menggunakan tema Rakan Muda-Yakin, Boleh, Gemilang- aku mmpersembahkan dgn gaya penuh bertenaga. Dua orng lelaki tu sbnrnya picture aku dgn member aku -Azmeer-.

Dgn gabungan warna yg sedikit gelap, dan marak api di bawah, menggambarkan jiwa anak muda yg sentiasa membara inginkan kemajuan dan pembaharuan seiring peredaran masa..

Aku memilih dgn tepat picture aku posing atas bukit tu, sesuai dgn maksud "memandang jauh kedepan" yg blh diertikan sbg "mempunyai semangat perjuangan ingin berjaya" ...

Pada hari kedua kursus bina laman web ni, seramai 10 orang peserta yg mengikutinya telah diajar mengunakan perisian Macromedia Dreamweaver utk buat template website.

Begitulah sekian kalinya, aku amat berpuas hati dgn reka bentuk grafik di atas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...