Saturday, May 22, 2010

Izzat di Masjidi Aqsa? Dome of Rock kot...

Aku edit picture ni time Kursus Bina Laman Web yg aku join tu.. Aku dh siapkan banner aku, jadi ada sikit masa terluang aku main la dgn Photoshop. Ni picture member aku, Izzat Sabri .
Dia mintak tlg aku editkan utk dia, katantya nk background Masjid Al-Aqsa.
Aku pun masukkan la gambar masjid tu kat belakang dia.



Tapi bila aku sent kat dia, dia bgtau yg ni bukan Masjidil Aqsa. Tapi Dome of Rock..
Geng2 Yahudi nk kelirukan umat Islam antara Dome of Rock dgn Masjidil Aqsa yg sbnr.
Mmg mengelirukan, aku search kat nternet nk cari gambar Masjidil Aqsa, tapi keluar yg ni..
Bagi sesiapa yg tak pernah tgk Masjidil Aqsa, sgt kasihan dgn kekeliruan ni..

Aku
buat efek supaya picture dia nmpak old style, mcm painting zaman renaisence pun ada jgk.
Hahah,,, harap dia enjoy dgn impose ni.

2 comments:

  1. ni bukan masjid al aqsa la..

    ReplyDelete
  2. @AnonymousOwh, lupa nk tukar tajuk.. Sbnrnya ni Dome of Rock..
    Thanx sbb ingatkan sy..
    :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...