Monday, February 8, 2010

Ilustrasi Lama




Dua ilustrasi boy dan gurl di atas merupakan karya conteng2 aku time frm5 - dalam kelas-.
Awalnya, aku cuma lukis gurl tu. Bila aku tgk dia punya posing cantik,
aku trai pulak lukis boy.


Sbnrnya, angle yg aku lukis ni secara kebetulan aku dpt. Saja trai2...
Hahahah.. Aku pun tak sangka aku blh lukis dr angle tu.

Bila dh siap lukis, aku cuba kaler guna pensel,
sbbnya nmpak terlalu kosong kalau tak dikaler.

Hmmm... Seksis, mmg seksis betul gurl tu. Tak patut betul aku bagi dia pakai baju yg jarang mcm tu. Tp ntah la, aku nk guna teknik cross hatching sbnrnya. Tiba2 jd mcm tu pulak, Cross hatching menukarkan baju dia jd singlet yg fit bebenor...

Hohoho..

Enjoy it.

Byee. . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...