Friday, February 19, 2010

Artwork Dulu-Dulu (Time Skolah Rendah)

Aku mmg suka melukis sejak kecil lg. Tapi tak bnyk lukisan aku yg dulu2 aku simpan. Cuma yg terbaik bg aku sj aku simpan . Kat sini aku show beberapa lukisan aku yg terbaik buat aku time tu. Kiranya yg paling dasyat pernah aku lukis la time tu, hahahaha. . .

Hahahha,,,, ni la karekter Omnimon gaya aku. Sbnrnya time tu aku bukan tau pun mcm mn bentuk Omnimon dlm katun Digimon tu. Aku cuma penah tgk sekali imbas ja kat kotak mainan. Pastu rasa minat, terus lukis ikut kepala aku ja. Dah tu, siap bagi nama rekaan sniri pulak tu -Metal Omnimon-

Yang ni baru la Omnimon sebenar, drawing atas tu cuma imaginasi aku sj.


Bila story pasal SpiderMan, aku mmg taksub dgn filem Live-Actionnya yg keluar tahun 2002 dulu. Time tu, aku stay kat Darjah 5. First time tgk trailernya kat TV, aku dh cukup teruja smpai tebawak2 dlm mimpi. Apatah lg bila dh tgk movienya. Mmg tak jemu, aku punya ulang tgk movie tu sampai tiap2 hari. Lepas balik skolah ja, siap2 terus pasang CD.

Pengaruh movie SpiderMan mmg sgt la kuat dlm idup aku. Sampaikan bila nmpak ja poster SpiderMan dlm surat khabar, aku akn potong dan tampal dlm buku serbaguna aku (buku yg aku guna tulis nota sniri, lukis2, dan mcm2 lg la...) .



Aku suka sgt lukis SpiderMan time movie pertamanya sdg hangat di pasaran. Kawan2 aku yg pandai melukis jgk suka lukis SpiderMan waktu tu... Kat bawah ni aku show skit2 drawing spidey aku.








Ni la dia antara drawing SpiderMan yg masih dlm simpanan aku. Sayang rasanya nk abaikan mcm tu sj. So, sbb tu la aku compilekan semua artwork aku dlm blog ni supaya nostalgia aku dr dulu sampai skrng tak terbuang mcm tu sj.

Sekian
. . . . .




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...