Saturday, May 5, 2012

Kekasih Gelap


My Love
Bercinta bukan setakat dengan manusia, ada yang lain turut menagih kasih daripada aku. Kalau tak jaga, masa depan tak terjamin. Mereka dah lama aku miliki, tapi baru hari ni nak show. Tak basi kalau masih cantik, seperti emas dalam perut bumi. Walau dah lama, tapi harga makin naik.

Macbook Pro 15-inch

Satu-satunya barangan jenama Apple yang aku miliki. Dapat tahun lepas dalam bulan 9. Aku beli pakai duit biasiswa. Lepas beli yang ni, masuk ja hujung sem terus poket aku sempit. Almaklumlah, setiap pelaburan ada risikonya. Tapi alhamdulillah, memang berbaloi aku miliki. Setiap work aku jadi mudah dengan Cik Epal nih. Hahah.. Pointer aku pun maintain je. CGPA still dalam lingkungan 3.5 ..

Adik-beradik. Mouse tu jenama Apple jugak wei !

Tak pernah lapuk dek zaman.
Mereka umpama kekasih bagi aku. Rasa sayang sentiasa lekat di hati dan tidak pernah putus perhitungannya. Apa yang ada dijaga rapi, dimandikan, diberi makan, dan ditatang bagai minyak yang penuh.

Privasi terjaga dengn Si Headphone ni.


Lukis dalam fotoshop dengan menatang ni.
Kalau pandai jaga, diorang ni akan  tahan lama. So, kena pandai amik hati la. Hahah,, maksud aku, jangan bagi pinjam tak tahwan hala kat orang lain. Kalau diorang nak, kena bagi syarat-syarat yang membuatkan diorang takut nak pinjam. Aku memang kejam, heheh..


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...