Friday, December 24, 2010

Segmen 200 BLOG ! Oleh : Ben Ashaari


Oleh sebab dah dua hari aku tak on9 blog, aku amik keputusan nak 'jalan2 blog' smpai pagi buta. 
Dalam pertengahan jalan tu, aku terserempak blog Abang Ben Ashaari yg mmg selalu aku jengah masuk.
Usha pi usha mai, entri baru dia dapat aku godek.

Arakian, tidak semena-mena sahaja muncul rasa terkejut di dada ini!

Aku terpandang!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wahhh!!!
Tapi apa maksudnya?
Aku bkn paham sgt bahasa Melayu ni.
Lalu aku pun translatekan explanation yg Brader Ben buatkan, 
aku pi tanya Sis Google.
She's The Google. Am I Right ?

**********************************************************************************
Hatta, segalanya2 pun jelas kelihatan spt di bawah...

200 Diperlukan Untuk Segmen Terbaru!!!

Untuk segmen baru esok ... Caranya mudah ! ...  buat satu entri ;

1.    letak header ben ashaari blog !
2.    tajuk : 200 blog ! dan linkkan ke entri ini ..
3.    tu saja ...tinggalkan url di ruang entri ini ..


Kita mula skang sehingga tengahari nanti .. hehehe ... Ada bran ??

****************************************************************
Begitulah bunyinya. Tapi, dua kali jugak aku pikir, nak join ke tdk? Sbb apa, aku ni sememangya pemalas.
Huh! Malas! Oleh kerana tak mau ikut budaya negatif asli dlm jiwa, aku pun join...

Hahahaha! Akhirnya aku berjaya join aktiviti ni. Mmg tak sesia, terluang jugak masa lapang aku drp dok biaq blog aku besawang mcm tu saja. Hohoho!!! 
Kawan2 yg lain, mai la kita imarahkan lg segmen yg Abang Ben buat ni.
~Mai jgn tak mai~

Klik banner utk ke page segmen terbaru.

1 comment:

  1. jalan2 dan terpandang blog ni pula.. tambah kawan.. jeput ke

    ALL IN ONE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...