Wednesday, December 15, 2010

Anime Muslimah 10


Sebenarnya aku lukis ni utk Cik Bella, sbb dia jd follower aku yg ke-100.
So, sbb tu la aku buat special utk appreciate kunjungan dia ke blog aku yg tak seberapa ni.
Ni entri aku mengenainya >>> Sini

Kerap betol aku lukih gurl anime muslimah yg pakai tudung merah ye.
Hahah! Aku kena sindrom minat tudung merah ka?
Huh! Mana ada aih! Dah aku minat, nk buat mcm mana...
Lagipun, la ni kan ramai orang minat katun gurl muslimah pakai tudung yg cute2.
Sebabkan aku pun minat juga, lukih bnyk2 lg bagus.
Hahaha!

Yang ni aku lukih pakai drawing tablet aku la. Sbb tu nampak smooth ja.
Kalau sblm ni aku dok lukis cara manual atas kertas, pastu scan; outline dia nampak kasar skit.
And then, aku kaler pakai Photoshop CS4.
Siap !

Okey, ambik la kalau korang minat.

^^,

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...